La vé zó töte i matine a fa la spesa co la sporta e col bursi; De batèsem la sarèss Maria Teresa ma i l’la ciama Carolì. L’è vegnida ‘nfina ché de Valserina, ma l’è drita piö de chèle de sità: du brassòcc, do bèle gambe, öna buchina che la mèt la sgrisolina, che te fa stà lé a vardà….
Ritornello Carolina, se i te vèd a la matina a passà fò Carolina, gh’è la zét che sul per tè la pèrd ol có Carolina, a l’ se ferma féna ‘l tram per colpa tò Carolina berechina, te sé prope ön’assassina, se te vède la matina a passà fò.
Ü zuenòt issè per caso öna matina a l’gh’à facc impó ol bambòss: “Vuol venire insiem con meco, signorina?” “Cara lü ol mé póer strigòs A l’ me lasse indà ‘n piassér per la mé strada se no l’ völ passà ü quart d’ura de chi bröcc, sedenò ghe l’giüre mé fó öna fritada, ché’n del mèss a la contrada, pròpe ché denàcc a töcc…”
Ritornello
Ògne tat al sò paìs la va ‘n licensa e l’ ghe par de respirà; di zuenòcc che i völ parlaga ‘n confidensa la n’ na tróa po’ insö de là; ma la nòsta Carolì l’è sèmper chèla: l’è restada come l’éra amò ai sò dé e al so Bèpi la ghe par amò piö bèla d’öna rösa d’öna stèla perché a l’ sa che la ghe öl bé.
Ritornello
Carolina berechina, te sé prope ön’assassina, se te vède la matina a passà fò. Carolina berechina, te sé prope ön’assassina, se te vède la matina a passà fò.
|
|
Scende tutte le mattine a fare la spesa con la borsa e il borsellino; di battesimo sarebbe Maria Teresa, ma la chiamano Carolì. È venuta fin qui dalla Valserina, ma è dritta più di quelle di città: due bracciotti due belle gambe, un bocchina che mette i brividi, che fa star li a guardare…
Ritornello Carolina, se ti vedono la mattina passare Carolina, c’è la gente che solo per te perde la testa. Carolina, si ferma persino il tram per colpa tua Carolina biricchina, sei proprio un’assassina, se ti vedo la mattina passare.
Un giovanotto per caso una mattina ha fatto con lei un po’ lo stupido: “Vuol venire con me, signorina?” “Caro lei il mio povero vagabondo mi lasci andare per favore per la mia strada, se non vuole passare un brutto quarto d’ora altrimenti, glielo giuro, faccio una frittata in mezzo alla contrada proprio qui davanti a tutti”
Ritornello
Di tanto in tanto al suo paese va in licenza, e le sembra di respirare; giovanotti che per parlare in confidenza ne trova anche da quelle parti; ma la nostra Carolì è sempre la stessa: è rimasta com’era in passato e al suo Bepi sembra ancora più bella d’una rosa, d’una stella, perché sa che gli vuole bene.
Ritornello
Carolina biricchina, sei proprio un’assassina, se ti vedo la mattina passare. Carolina biricchina, sei proprio un’assassina, se ti vedo la mattina passare.
|